WikiLeaks backers take down Zimbabwean government website

Cyber activists say they have brought down Zimbabwean government websites after the president's wife sued a newspaper for publishing a WikiLeaks cable linking her with illicit diamond trading.

President Robert Mugabe's wife Grace is suing a private newspaper for $15 million for publishing details from US cables on WikiLeaks saying she gained "tremendous profits" from illicit diamonds.