Yemen opposition TV station headquarters 'destroyed' Al-Sahwa newspaper, attacked

The Saleh government succeeded in hitting the opposition TV channel (Suhail) with RPG's late last night ending its feeds. The channel is currently out of service in Sana'a.

This is a big blow to the tribes of Ahmar, as the channel was owned by Hameed al-Ahmar, the brother of Hashed's tribal leader.

Al-Sahwa newspaper, the mouth piece of the opposition Islah party was also attacked by gunmen in Sana'a. No casualties were reported.

The Yemen Journalist Syndicate condemned the attacks on Suhail TV, al-Sahwa newspaper, and Saba News Agency.